Friday, March 23, 2012

Shakira Gypsy Şarkısı Klibi ve Şarkı Sözleri


Rafael Nadal ve Shakira'nın oynadığı klip.


Türkçe Çevirisi ve Orjinal Şarkı Sözleri
Broke my heart
--Kalbimi kır
Down the road
--Yolun alt tarafında
Spend the weekend
--Hafta sonunu harca
Sewing the pieces back on
--Parçaları geri dik

Crayons and dolls pass me by
--Renkli kalemler ve bebekler benden geçti
Walking gets too boring
--Yürümek çok sıkıyor
When you learn how to fly
--Uçmayı öğrendiğinde

Not the homecoming kind
--Eve dönüş gibi değil
Take the top off
--Tepeyi indir
And who knows what you might find
--Ve ne bulabilceğini kim bilir

Won't confess all my sins
--Bütün günahlarımı inkar etme
You can bet I'll try it
--iddia edebilirsin ben bunu deneyeceğim
But I can't always win
--Ama her zaman kazanamam


'Cause I'm a gypsy
--Çünkü ben bir çingenim
But are you coming with me?
--Ama benimle geliyor musun?
I might steal your clothes
--Senin kıyafetlerini çalabilirim
And wear them if they fit me
--Ve bana uyarlarsa giyerim
I never made agreements
--Asla anlaşma yapmam
Just like a gypsy
--Tıpkı bir çingen gibi
And I won't back down
--Ve pes etmeyeceğim
'Cause life's already hurt me
--Çünküz hayat beni zaten yaraladı
And I won't cry
--Ve ağlamayacağım
I'm too young to die
--Ölmek için çok gencim
If you're gonna quit me
--Eğer beni bırakacaksan
'Cause I'm a gypsy
--Çünkü ben bir çingeneyim

('Cause I'm a gypsy)
--(Çünkü ben bir çingeneyim)

I can't hide
--Ben saklayamam
what I've done
--Yaptığım şeyi
Scars remind me
--Yaralar bana hatırlatır
Of just how far that I've come
--Ne kadar uzaklardan geldiğimi
To whom it may concern
--Bunun kimle ilgisin olduğunu
Only run with scissors
--Sadece makaslarla koş
When you want to get hurt
--Yaralamak istediğinde

'Cause I'm a gypsy
--Çünkü ben bir çingenim
But are you coming with me?
--Ama benimle geliyor musun?
I might steal your clothes
--Senin kıyafetlerini çalabilirim
And wear them if they fit me
--Ve bana uyarlarsa giyerim
I never made agreements
--Asla anlaşma yapmam
Just like a gypsy
--Tıpkı bir çingen gibi
And I won't back down
--Ve pes etmeyeceğim
'Cause life's already hurt me
--Çünküz hayat beni zaten yaraladı
And I won't cry
--Ve ağlamayacağım
I'm too young to die
--Ölmek için çok gencim
If you're gonna quit me
--Eğer beni bırakacaksan
'Cause I'm a gypsy
--Çünkü ben bir çingeneyim

I said hey you
--Hey sen dedim
You're no fool
--Salak değilsin
If you say 'NO'
--Eğer 'HAYIR' diyorsan
Ain't it just the way life goes?
--bu hayatın gittiği yol değil midir?
People fear what they don't know
--insanlar bilmedikleri şeyden korkar
Come along for the ride (Oh yeah)
--Biniş için gel (ah evet)
Come along for the ride (ooohhh)
--Biniş için gel (aaahhh)

No comments: